Missä kaikki ihmiset

Voit jakaa kokemuksia ja kuulumisia NOVAT-ryhmistä tai kysellä tarkemmin NOVAT-toiminnasta
Salla

Missä kaikki ihmiset

ViestiKirjoittaja Salla » Su Huhti 18, 2010 19:32

Hei kaikille jos täällä joku käy. Pettymykseni oli suuri kun vihdoin aukaisin tunnuksilla pääsyni tänne. Olen pitkään etsinyt paikkaa jossa saisin "puhu" omista asioistani ja toisealta uskon että minulla on "kuuntelijan" ja kannustajan vikaa sen verran ettei jäisi yksipuoliseksi. Uskon että elämä on dialogisuutta... petyin kun kaikki viestit joita löysin olivat viime vuodelta tai kauempaa. Tietysti voin ajatella etten osaa käyttää tätä palstaa oikein tai että kaikkien muiden ihmisten huolet ja murheet ovat loppuneet tänä vuonna. Mutta voisin kyllä kirjoitella jonkun kanssa vaikka elämän iloista.

En keksi nyt muuta kuin laittaa vanhan ajan kirjevaihto ilmoitus;
Hei siellä odotan viestiäsi kuka sitten oletkin ja jos et vielä tiedä kuka olet odotan sinultakin viestiä. Itse olen 41-vuotias nainen, itsenäinen ja itsepäinen. Pidän itsestäni vaikka en kaikkea itsessäni ymmärrä, on tässä kai vielä aikaa selvittää.. Lapsia minulla on kaksi, toinen jo aikuinen mutta armeijaan menoaan odottelee äidin helmoissa. Eronnut kerran ja nyt toinen ero viereillä. Välillä jaksan iloisin mielin mutta välillä vetäydyn murheen syviin vesiin. Kuulunen siihen joukkoon Suomalaisia jotka masentuvat aika ajoin. Olen myös kiltti(tiettyyn pisteeseen saakka jopa liian kiltti) ja ymmärtäväinen ja äärimmäisen luottettavana pidetty ystävä. Työni on minulle monella saraa tärkeä, pidän työstäni. Jään odottelemaan vastaustasi 100% vastaus kaikille.
Salla

Rajanka

Hei

ViestiKirjoittaja Rajanka » To Heinä 15, 2010 18:20

Löysin myös tänne sattumalta. Et ilmoita paikkakuntta jolla asut.
Itse lähetin kyselyn tuohon NOVAT-ryhmään josko niitä tällä paikkakunnalla kokoontuisi ja mukaan pääsisi.

Joo aika masentavaa, kun viestit ovat vuodenkin vanhoja...

Mahdatkohan käydä täällä enää yksi viesti näkyy sinulta olevan...

VIOLETTI

Re: Missä kaikki ihmiset

ViestiKirjoittaja VIOLETTI » Ma Maalis 02, 2015 10:22

hei kaikille!

joo,puhutte asiaa!
täällä ei todellakaan käy ketään!!???
odotin jotain muuta tältä kurssilta!
kaikki käy vaan vastaamassa annettuihin tehtäviin ja siihen se tuntuu jäävän hmm..

Saara

Re: Missä kaikki ihmiset

ViestiKirjoittaja Saara » Ma Maalis 02, 2015 19:38

Jos olen ymmärtänyt oikein, niin täällä kirjoittaville nimimerkeille pystyy laittamaan yksityisviestiäkin, jos haluaa jonkun kans keskustella.

NOVAT- vertaistukiryhmässä ei paljon pysty keskustelemaan ja näyttää, että tuolla keskusteluosiossa on tosi vanhoja keskusteluita.